preloader

افتتاحیه خط تولید شرکت اکسیر صفت سینا

مراسم افتتاحیه خط تولید یکی از تیم های شتابدهنده فیدتک که در زمینه خوراک دام فعالیت دارد “شرکت اکسیر صفت سینا” با نام تجاری سیکلوفید با حضور جناب آقای مهندس صادق توسلی زاده رئیس مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر شیرزاده مدیر عامل موسسه توسعه کسب وکار رویش کوثر، جناب آقای دکتر فضائلی نماینده موسسه علوم دامی کشور، شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیر سینا و جمعی از اعضای هیات مدیره پارک علم و فناوری ایرانیان و صندوق توسعه و فناوری نانو، صبح روز چهارشنبه 2/12/1402 در شهر قم برگزار گردید.

در این رویداد جناب آقای مهندس توسلی زاده، درآغاز با تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان موضوعاتی در خصوص برنامه‌ها و حمایت‌های معاونت علمی از شتابدهنده ها و طرح های فناورانه نموده و خواستار تعریف همکاری‌های بیشتر شرکت تدبیر سینا با آن معاونت در راستای حل مشکلات کشور در موضوع امنیت غذایی شدند.

پس از آن جناب آقای مهندس خودکار، مدیر عامل شتابدهنده تخصصی فیدتک، به بیان عملکرد شتابدهنده فیدتک در سال جاری و برنامه های آتی این شرکت پرداخته و خواستار رفع نیاز های اساسی این شتابدهنده جهت دریافت مجوزات و حمایت های مالی توسط معاونت علمی و وزارت جهاد شدند.

همچنین جناب آقای دکتر صادقی، فناور طرح تولید خوراک دام سیکلوفید، به معرفی محصول خود پرداخت و مزایای این محصول نوین را عنوان نمود.

پس از آن جناب آقای دکتر شیرزاده به عنوان سرمایه گذار طرح، سخنرانی خود را با تبریک اعیاد شعبانیه آغاز نمودند و در ادامه با بیان نقاط قوت شتابدهنده فیدتک، دلایل سرمایه گذاری در طرح  سیکلوفید و تمجید از شتابدهنده فیدتک پرداختند.

در نهایت، با حضور مهمانان در محل تولید خوراک دام از شکمبه کشتارگاهی، آیین افتتاحیه خط تولید این محصول صورت گرفته و به شکل آزمایشی محصول تولید گردید.

شتابدهنده فیدتک به عنوان یک شتابدهنده تخصصی ارائه دهنده خدمات شتابدهی و تجاری سازی در حوزه امنیت غذایی، آماده پذیرش تیم‌ها و طرح‌های نوآورانه شما می‌باشد.